måndag 3 januari 2011

♥ ♥ ♥ POSITIVT TÄNKANDE ♥ ♥ ♥






Hejsan alla sötnosar!!!!Hoppas att ni alla har fått en go start på det nya året.Ja nu är det dag 3 på det nya året och det jag tycker det är underbart  att det är mycket mycket ljusare ute.Har haft en skön sovmorron bara så skönt!!!! Sedan blev det god frukost/lunch med Älsklingen&Änglarna.Har sedan gått här och tagit bort alla röda saker och flyttat om och fixat och grejat lite.Bara så skoj att flytta om på saker känns som man varit och köpt lite nytt.Kul att ha det mysigt hemma,det gillar ju jag som ni alla vet.........hihi.Så imorron ska jag åka till stan och få lite gröna växter och mina favvisar vita krispiga tullisar.Ja då är Lyckan total.Hoppas att ni har det gott och mysigt alla raringar för det gör jag.♥ Önskar er alla en skön kväll mys och njut .Varm Kram Rita ♥

21 kommentarer:

Hanna sa...

Åh så fint och mysigt med tulpaner.
kram'Hanna

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Så vackra bilder du visar, som vanligt :-)

Här hemma försöker jag ha positivt tänkande trots nyårshelgens (deppiga) överraskning, som du ser på bloggen idag... men men det är ju bara en sak så "hej hopp" :-)

Kram Helena /franska liljan

Änglarnas hus sa...

Hallojsan min vän!

Vilken ljuvlig dag du har haft! Jag älskar också att flytta runt och fixa och när det röda (som man faktiskt njuter av när det är jul) åker ut, ja då känns det så fräscht!

jag måste också inhandla blommor..Skulle ha gjort det idag.. men shoppingen med dotra tog alldeles för lång tid!

ha nu en riktigt härlig måndagskväll!!

Kramisar Sanne!!

Jenny Oak Fae sa...

Ha en skön kväll du också Rita!

: )

KRAM, Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Härligt! Jag ska allt köpa lite nya växter med i morgon!

KRAM Susanne

Roses & Angels sa...

HEJ vännen och god fortsättning på dig. Mamma mår bättre nu men såna här saker är inte lätta att handskas med. Tack för omtanken. TACK också för ett fint år 2010 Rita. Och för alla fina ord. Å man blir ju gråtfärdig. =)♥. Madonnor och en hel del nyheter planeras här så nu har vi ett helt nytt fint år framför oss förhoppningsvis. tack söta för allt. Nu ser vi framemot ett bra 2011 på alla sätt. KRAM

anette sa...

Ja de vita bland tulpaner är de vackraste.
Ha en skön måndagskväll och mys ordentligt.
kram

Solgården Butik och Café sa...

En av mina favorit blommor är just Tulpaner! Älskar deras krispighet!!

Nallen fann jag hos Presentladan
i Övik...priset minns jag inte, hihi minnet är bra men kort ;)

Ha en skön kväll!
Kram/Sofia

himlaverket sa...

Ja, imorgon ska den glada julen ut.
Skönt med vårtulpaner på bordet.
Kram ullamaria

LjuvligtLantligt sa...

Jag köpte tulpaner på ica förra veckan, de stod i 2 dagar!!! Så himla sur jag blev men givetvis kommer jag köpa fler rast kanske inte där ;)
Ha en fin kväll.
Kram Git

Stjärnor & Champagne sa...

Visst är det mysigt att mysa till det omkring sig:). Så skönt att få in lite grönt och ut med julblommor. Ha det gott/ Krram Anne

Photo by Maria sa...

Härligt att få in lite våriga tulpaner.. Här har de lovat en massa snö så skall man kunna se att det skall bli vår så får man ta in våren :-)

Ha en fin tisdag..

Kram Mia

Stina sa...

Härligt med tulpaner. Det ska handla på onsdag för då ska Maja och jag göra sta'n. Det händer inte ofta kan jag säga.:-) Kram Stina

Mamma C sa...

Här åker snart det röda veck oxå. Ska inhandla tulpaner hos trädgårdsmästaren i helgen.
Kram mamma C

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Rita!
Nya växter är verkligen pricken över i,när man fått bort julsakerna.Så långt har jag dock inte kommit än.
Ha det fint
Kram Anette

Unknown sa...

Ja, det blir ju som nytt när man har flyttat runt på grejerna ☺ och få in lite nya gröna växter o tulpaner gör det ju så mycket bättre, som en fräsch vårvind ☺ Ha det gott. Kram Lenita

Caja: sa...

"Den högsta lyckan i livet är vissheten om att vara älskad för sin egen skull, eller rättare sagt: att vara älskad trots att man är som man är."
//Victor Hugo

Kram/caja

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej och God Fortsättning!
Vad kul att du tittade in hos mig. Nu får jag ju chansen att hälsa på här:) Nu ska jag titta vidare....
Stor Kram Annelie ♥

becca sa...

Hejsan!
Ja visst behöver man bara flytta runt på sina saker och så känns det som att man varit på shopping, så gör jag ofta. nya växter skulle jag också behöva det blir ju lite tomt efter alla julblommor.
Ha en bra dag, kram Rebecca.

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jag flytta verkar höra till, men det är ju det som är det roliga :)
Hoppas du hittar några fina växter. Jag skulle med behöva det.
Kraam

Älskade pion sa...

Ja har också tagit bort allt rött,sköööönt.;)Ha en riktigt bra dag vännen. kramar Ulrika