tisdag 25 januari 2011

♥ ♥ ♥ NY DAG NYA MÖJLIGHETER ♥ ♥ ♥






Gomorron alla godingar,ja då var det redan tisdag.Jisses vad dagarna flyger fram.Har varit vaken en bra stund .Skickat i väg stora killen till sin praktik.Han praktiserar med gamla som har demens.Så nu sitter jag och myser och njuter med gott kaffe och tända ljus.Bara så skönt!Har även väckt dom mindre änglarna som ska äta god frukost och göra sig i ordning för att gå till skolan.Idag blir det lite tvätt en snabb bugg med snabeldraken.Ska åka till öron med Hanna på eftermiddagen och göra hörselprov och träffa läkaren.Sedan blir det en sväng på stan och strosa runt lite.Bara så härligt att komma ut en stund.Sedan blir det hem och fixa middag.Tänkte göra någon god soppa idag med något gott bröd och lite pannkakor till middag.Senare blir det Halv 8 hos mej och Sofias Änglar och lite mys och fika med Älsklingen.Önskar er alla Goa&Underbara en fin tisdag.Varm kram Rita ♥

11 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Visst går veckorna snabbt! Igår bara svicha förbi... Men det gillar jag då närmar vi oss våren ännu mer :)
Ha nu en fin dag, Kram

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Visst går både dagar och veckor fort!
Hoppas du får en bra dag!
Kram!

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen
Tack. ha en fin dag du också. Har maialt dig angående din beställning
kram Agneta

Stina sa...

Lilla gumman min. Du är allt bra snäll jämt du.
Ha en trevlig dag nu och så tänkte jag komma på middag ser jag.;-) Puss Stina

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Idag blir det nog soppa o mjukt bröd här hemma också......
Halv åtta hos mig ser jag fram emot, det är underhållning!

Ha en bra dag rara du!
Kraaam Therese

Lilla Rummet sa...

Ja, dagarna bara svischar förbi i en rasande fart.
Det lät gott med soppa och gott bröd.
Ha en fin dag.
Kram Britt

Caja: sa...

Ljuvliga bilder och rofylld läsning!

Tack!

Kram/caja

Photo by Maria sa...

En bra dag har du säkert haft och jag önskar dig nu en fortsatt lika bra kväll..

Kram Mia

Inka sa...

Hej goa Rita!

Hoppas pannkakorna och soppan blev god. Hoppas du mår bättre nu. Har du fått nån diagnos än eller är det bara ett envist virus?
Du är så omtänksam och god människa Rita. Tänk om fler vore som du, då skulle världen se lite bättre ut.

Ha en bra kväll


Varm kram från Inka

Roses & Angels sa...

Tack söta. Jag älskar också spets. DU har så mycket fina kläder Rita. Alltid lika snyggt det du har. Gillar det. Är lite dålig på att handla åt mig själv. Japp på torsdag är Christa krulltott, ska bli så härligt. Hoppas du haft en bra dag kram

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Ha en fin kväll.
KramKram
Lotta