fredag 21 januari 2011

♥ ♥ VECKANS BÄSTA DAG ♥ ♥







Gomorron alla raringar!Ja då var det veckans bästa dag.Bara älskar fredagar♥.Idag ska jag ta en snabb sväng med snabeldraken och torka golv.Sedan ska jag ta med mej Tobban till stan på eftermiddagen och strosa runt med han.Köpa lite nya ljus och lite blommor.Bara ta det lugnt och mysa runt.Sedan blir det att hem och fixa till något gott att äta och kolla på Let´s Dance och mysa med Älsklingen &Änglarna tycker att det är bara så skönt!Fredagsmyys.Önskar er alla en mysig dag .Mys och njut alla  sötnosar ........Varm Kram Rita ♥ Kramas mycket idag det är Kramens dag ♥

26 kommentarer:

Ms mitt i livet sa...

Hej svejs !
Vilka underbara vintage bilder du lagt ut av de söta barnen ;-)
Jag får tyvärr inte till ngt hjärta :-( Trevlig helg / Ulrika

Skogslyckan sa...

Visst är det veckans bästa dag! Ha en riktig myshelg!
Kram Pia

Älskade pion sa...

Låter som att du kommer att få en underbar dag söta du.Ha en härlig helg vännen.Kram Ulrika

Bittan sa...

Ha en mysig fredag vännen
♥ Stor kram från mej till dej på Kramens dag ♥

Bittan

Monika sa...

Hello Söta DU!

Åh, vad mysigt det låter. Jag lääängtar grymt efter att få byta miljö, om så bara för en liten stund. En stros på stan vore underbart :o)

Här blir det också fredagsmys tillsammans med mina änglar :o)

Ha det gott och mys massor!

Kram

Monika

Fågel Blå sa...

Åhh vad mysigt det låter!!!!
Önskar dej en underbar helg!!!!!
Kram Kathrine

Levindas Värld sa...

Håller med! Det är nåt alldeles särskilt med fredagar :)

Ser fram emot den riktigt härlig fredag jag med!

Ha det gott!

Snögården sa...

Hej!
Tack snälla du.Ha en underbar dag.
Kram Anni

Det vita dårhuset sa...

Heej gumman!
Jag glömde skriva vart jag köpt pinnen..... Den kommer från samma ställe och kostar 20:-

Önskar dig en super trevlig helg min vän :)'
Kram Erika

Madame Morell sa...

Heeeej. Nu får jag beröm som inte jag ska ha,,,,det är en annan Jessica som syr med Petra. Du är inte den första som tar fel!! Tack för kommentar ändå.
Kram Jessika

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Håller med dig om att fredagen är den bästa dagen!
Hoppas du får en riktigt fin dag!
Kram♥

Lantligt i smultronbacken sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg

Kram Teres

Anki sa...

Tack gullet!
Vad mysigt du har det, å visst är det veckans bästa dag, fredagen!
Jodå jag syr pölkuddar oxå, skicka mig ett mail med vad du vill ha så ordnar jag det!

Ha en allra bästa dag & goa kramen!

Country Hill sa...

Låter hur mysigt som helst, ha en fin helg!
Kram Lena

Lycka är ~ Onnea on sa...

tack vännen..
hoppas din dag blir bra. dammsugat har jag också och i kväll slöandet hih..
Hoppas du hittar nåt fint i stan. Söta bilder igen.
~marita~

Mina drömmars hus sa...

Ha en toppen fredag och tack gulliga du.
AC

Huset på toppen sa...

Yes.., så deilige med fredag og helg:)
takk for koselig hilsen hos meg :)
God helg!

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Tack söta lilla du För de värmande orden inne hos mig.
Önskar dig en riktigt mysig helg vännen
Kramisar
Sus

Hem ljuva hem sa...

Fredagar är härliga dagar med hela helgen framför sig. Har jobbat städat och bytt sängkläder så ska bli skönt att koppla av nu i kväll. Har haft turen att vinna en film så den ska jag se i kväll.
Önskar dig en härlig helg
Kram Anneli

Cilla sa...

Ja, hoppas du haft en bra fredag och att du får en fin helg!

Cilla♥

Uttan sa...

Visst Fredag e Fredag så är det bara.
Vi myser lite även om Mannen ska upp och jobba inatt.

Trevlig Helg!
Kram!

nina/nice sa...

Det låter som en perfekt fredag!
Hoppas du får en lika fin helg!
Kram Nina

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/

Härligt med helg, myshelg.
Önskar dej underbara dagar

Kramar
/Maggan

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej kära du!
Önskar dej en finfin helg.
Kram Anette

Inas sa...

Hej VÄnnen!
Vilka underbara bilder, var får du alla ifrån? Ha en underbar helg, goa kramar Ina

Huset vid ån sa...

Visst är det den bästa dagen....
Trevlig Helg goa Rita!

Kraaaam Therese