torsdag 20 januari 2011

♥ ♥ ♥ NY DAG NYA MÖJLIGHETER ♥ ♥ ♥






Hejsan alla sötisar!Ja då var det redan torsdag.Har gottat mej med en skön sovmorron.Bara så skönt.Idag ska jag fortsätta med att tvätta klart.Blev 6 maskiner igår.Ja det är så när man har olika färger på kläder.Har nog 4 kvar.Men idag känns det så himla härligt solen skiner och det är bara så himla ljust och härligt.När änglarna slutar skolan ska jag ta med mej Hanna till stan och strosa runt en stund.Bara så skönt att komma ut en stund och få mysa och bara vara.Ja det gillar jag ♥Senare blir det middag tänkte göra pannbiff med potatis sås och lingon.Ja senare blir det att mysa och kolla på tv en stund med Älsklingen.Hoppas att ni får en fin torsdag alla raringar.Mys och njut.Varm kram Rita ♥

13 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Ja,visst går dagarna fort!
Skönt med lite mys på stan!
Hoppas ni får trevligt!
Kram!

Hanna sa...

Det samma till dig.
kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jösses vad du tvättar, men det är skönt och få undan sånt. Pannbiff låter jättegott, det skulle jag vilja ha idag också.
Ha en mysig torsdag och helg
Kramar
AnnaMaria

sylvia sa...

deilig å få tømt skittentøy kurven,
så flink du er,
ha en hyggelig dag vidre.
klem fra sylvia

vita drömmar och svarta tassar sa...

Låter som en härlig dag! inte tvätten då ..thihi..

Njut och va´glad
varma kramar
wivi

Vikeskärs hem och vardag sa...

Här blev det med en skön sovmorgon. Det behövdes. Men nu ska jag dansa runt med dammsugaren :)
Kram till dig!

Caja: sa...

Jag har sovit det mesta av min dag, jag behövde det efter en tuff vecka...nu känns det som om det går på rätt håll igen.

Kraaam/caja

Unknown sa...

Ha! Det kommer jag ihåg... då när man (nästan) inte gjorde något annat än att laddade om tvättmaskinen vid varje ledigt tillfälle... En enorm skillnad att vara två (som inte slösar så mkt på kläderna ;)) mot då - när vi vissa veckor var 7 i familjen. Men nu är du ju snart klar och det låter som att du har en skön dag!
Kram Allis

anette sa...

Mumsigt med Pannbiff till middag :)
Hoppas att du har haft en skön dag i solen.
Igår sken solen här i Norrtälje men idag har den varit osynlig igen.
Ha en mysig kväll, nu ska jag titta på halvåtta hos mig.
kram

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du har en mysig kväll med din älskling!
Kram!

Vita Falkens Lantliv sa...

Det låter mysigt att bara gå och strosa lite i affärer.

Härligt nu är det snart helg igen:)

Kram Susanne

Anki sa...

Strosa på stan låter bra, det ska jag göra på lördag...väntar *ler*
Annars låter det som det är en bra dag, solen skiner och livet leker, hihi!
Hoppas du får en fin helg vännen!
Kram kram!

Lycka är ~ Onnea on sa...

bilderna med tjejen och dockan är ju för gulliga. Och så vackra ljus. Såna har jag inte sett i butiker hos oss.
~marita~