fredag 14 januari 2011

♥ ♥ ♥ VECKANS BÄSTA DAG FREDAG ♥ ♥ ♥






Gomorron alla raringar !Ja då var det åter fredag veckans bästa dag med myyys bara så underbart.Var till läkare ska tillbaka den 27 jan.Är jag inte bättre blir det inläggning på sportlovet som gäller.Men jag håller tummarna.Idag ska jag till vårdcentalen och ta nya prover och sedan träffa läkaren.Ja snart känns det som en rum på sjukhuset skulle finnas till mej,känns som mitt andra hem just  nu.*fniss*.Tack  Goa Pia (Mitt måleri) för en underbar och trevlig fikastund.Alltid lika skoj att ses.Missade goa Christa (Angels&Roses) pga att jag var försenad.Men det går flera tåg.Snön vräkte ner i onsdag så det var kaos ute i trafiken..Nu är det bara snö och halt.Men då får man göra vår inne med lite fina vårlökar och mina favoriter vita krispiga tullisar.Njuta och mysa är bara så underbart.I kväll blir det fredagsmys med Älsklingen &Änglarna och kolla fortsättningen på Let ´s Dance .Önskar er alla godingar en mysig fredag.Varm kram Rita ♥

24 kommentarer:

sylvia sa...

god morgen Rita,
huff å du strever med helsa,
håper du blir fort bra, holder tummana jeg med.
koselig med fredag,
ønsker deg og dine en vacker helg,
klem fra sylvia

bakom berget sa...

Hoppas att du får en mysig fredag och helg! Kram Åsa.

Caja: sa...

Då håller jag tummarna för dig att du slipper läggas in! Vackra bilder bjuder du på idag...får nog köpa tulpaner...

Ps..idag är det Fredag..japp, det innebär sångstund senare idag..vet inte när jag lägger inlägget..sen..men man kommer ju när man vill och om man vill. lämna gärna en liten kråka om du varit där och skrålat ;-D

Kramar till dig/caja

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Det låter som om du kommer få en riktigt mysig fredag trots allt annant elände!

Ha en underbar dag!

Kram!♥

Photo by Maria sa...

Hoppas verkligen att du slipper att läggas in..
Ja våren kan man ju börja plocka in nu som tur är så man kan se någon ljusning..

Ha nu en fin fredag..

Kram Mia

Källeboda lantliv sa...

kikar in och önskar dig en trevlig fredag ...ja absolut den bästa dagen på veckan ...här blir det också mys och lets dance...kram jeanette.kallebodalantliv

anette sa...

Godfredag :)
Det värker i mitt hjärta att du inte mår bra än..
Men du va inte ensam om att ta detta beslut att vacciera dig , tyvärr är det många med dig som blev sjuk av detta också..
Önskar dig och familjen en mysig fredag och visst blir det Let´s dance på tv för mig med.
varmaste kramen

Snäckskalsdalen. sa...

En riktigt mysig fredag till dig också och så håller vi tummarna för att det snart blir som vanligt med dig.
Agneta kram

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej världens bästa Rita!

Läser om att du inte är bra än efter "kraschen" förra året och det är ju sååå synd om dig som blivit drabbad av detta. Var allt detta p g a svininfluensasprutan..?

Tog aldrig själv nån förra året, men blev riktigt sjuk och tror själv att det var den jag åkte på då.

I år tog jag influensasprutan och fick känningar som höll i sig ca 1 vecka, dessutom såg jag ut som "Karl-Alfred" på armen de stack mig i....

Shit också - vill att du ska få må bra och bli frisk....

Ber och håller tummarna goaste du...

Kramar i massor och jag gör som du...

Kollar Let´s dance ikväll...

Håller tummarna för att en "viss" person åker ut.... *elaka Måddan*

Sköt om dig ha en fin helg!

Måddan

vita drömmar och svarta tassar sa...

Jag hoppas du slipper att läggas in att de´ordnar sig ändå.....
Ska nästa vecka iväg till homeopat har du provat de´någon gång...för mig har de´funkat..

Ha en skön fredag*va rädd om dig
kram
wivi

ängeln i vitt sa...

Halloj Rita !

Vad tråkigt att inte få känna sig frisk jag hoppas allt ordnar sig för dig.

Jag vågade inte tvätta halsduken i maskin så det fick bli för hand.

Ha det bäst och kram på dig / Carina

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej Rita!
Vill önska dig en fin helg med mycket mys...Ja jippi ikväll lets dance,så kul att kolla på ju...

Kram från mig till dig

Caja: sa...

Kom in lite till mig och "dansa" eller sjung lite nu innan lets dance vet jag...ta gärna med någon kompis ;-D

Ps. glöm inte att sätta på högtalarna!

Kram/caja

Sara sa...

Hej Rita!
Kul att du tittar in till både mig och Bomhus Blommor! Önskar dig en skön helg! Vi har en fin tävling på Bomhus Bloggen, var gärna med om du vill :)

Sara

Fågel Blå sa...

Hej min vän!
Kikar in och önskar dej en underbar Helg!
Kram Kathrine

Stjärnor & Champagne sa...

Håller med, bästa dagen på veckan:) Men är du inte frisk ännu? Näe vad trist. Ta hand om dig/ Kram Anne

Jenny Oak Fae sa...

Ha en mysig kväll och en fin helg!

KRAM, Jenny

Louise sa...

Tittar in och önskar dig en skön helg ;)

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Underbara bilder!!
Jag hoppas att du ska krya på dig....Håller tummen,,två ger otur.
Ha en underbar helg.
Kram

Irene

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hoppas att din fredagskväll har varit riktigt mysig och att du får en lika mysig helg!

Kram,
Regina

Lissboden sa...

Hej Rita!
Jag hoppas det gick bra hos doktorn.
Själv jobbar jag på att sluta hosta.
Vilka vackra tulpaner du visar.
Ha en fin helg!
Kram från Maria

Nyanser av vitt sa...

Tittar in för att önska dig en mysig helg.
Kram Agneta

Älskade pion sa...

Mys på du vännen.;)Hoppas att detta året inte innefattar så många läkar besök för dig som förra året gjorde.....håller alla tummarna.En varm kram Ulrika

LjuvligtLantligt sa...

Ha en underbar dag!
Kram Git