torsdag 6 januari 2011

♥ ♥ ♥ NJUTER AV LIVET ♥ ♥ ♥






Ååååå jag säjer bara det !!!!!!Vad vore världen i all sin glans om inte alla Goa och Underbara vänner på bloggen fanns ♥Ja ni höjer mej till himlen med alla värmande goa kommentarer.Jag blir både rörd ja tårarna trillar på mina kinder i skrivande stund och bara så himla Glad av alla kommentarer.Vore ni här skulle jag ge er alla en Stor Stor och lång VARM KRAM ♥.Ja bara så ni vet så Betyder det bara så mycket för Mej att ni bryr er menar det av hela mitt hjärta.NI ÄR BARA BÄST.........♥ ♥ ♥ Hoppas att ni har en fin trettondag och njuuter myyyser och är rädda om er all godingar.Nu ska jag göra nötstek god sås potatis sallad och gelé.Så det blir middag,Ikväll blir det att kolla in en ny dvd och go fika med Älsklingen &Änglarna.PUSSAR&KRAMAR till er alla Rita ♥

25 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Ha en riktigt skön kväll :)

Kram Susanne

Anette sa...

Ja visst blir man glad av kommentarer...och du är dktig på det med=) Ha en härlig trettondag.Kraaaaam/Nettan

♥Hanna♥ sa...

Ha en riktig skön kväll





Kram ♥ ♥ ♥ Hanna ♥ ♥ ♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack för dina alltid så goa kommentarer hos mig! Såg att du fått antibiotika igen. Jag beundrar dig för att du är så positiv och orkar kämpa på som du gör. Du lyckas hitta guldkornen i tillvaron...

Den lilla ängelljusstaken hittade jag på rean (20:-) på Nisses i Västerås, den finns i fyra olika modeller och jag grämer mig som bara den att jag bara köpte den här. Ibland är man dumsnål:-(

Önskar dig en fin fortsättning på Trettondagen! Ha en mysig kväll!
Kram,
Regina

♥Hanna♥ sa...

Ha en skön kväll Rita




kram Hanna ♥ ♥

Mamma C sa...

Ha en toppenkväll med dina älsklingar. Här blir det tv och Göta Kanal 3, vi har inte sett den.
Kram Mamma C

hagagården sa...

Hej
Hoppas du får en riktig fin kväll med familjen.
Kram o ha det så gott.
ninni

Källeboda lantliv sa...

i dag har jag svårt att njuta ..min lilla tjej åkte igen till usa ..snyft ...så skicakr bara en lessen kram ..jeanette.kallebodalantliv

Rosor och Pioner sa...

Önskar dig en skön och mysig kväll tillsammans med de dina.
Kram Susanne

Anonym sa...

En god fortsättning på det nya året önskar jag dig och tack för att jag får titta in till dig!
Snöiga hälsningar från Agneta i blekinge

Inspiration i vitt sa...

hoppas att du har det bra Rita. Du är en stark och härlig tjej som hela tiden har fötterna på jorden. Jag hoppas att detta året blir fullt av härliga överraskningar och att mycket kul grejer händer, eller hur?
Kramar i massor/Ingela.

Photo by Maria sa...

Ha en härlig fredag och hoppas du mår bättre nu..

Kram Mia

Caja: sa...

Men kära du....
Tar åt mig allt du skriver...
och...
sänder det tillbaka igen..
för att...
det är så det är..
och...
vi finns till för varandra..
du och jag...
och...
alla andra!

Kram/caja

gamla skolan sa...

Tack själv för alla gulliga kommentarer som du ger hos mig !!
Hoppas att ni fick en skön och mysig kväll , och att steken blev bra :) Kramar // Susanne ♥

Penseldraget sa...

Hallo där godingen =) hoppas du mår lite bättre nu, hörde att du va på gång till e-tuna den 12 .då tar vi en fika ?
kram pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är alltid så snäll och rar Rita, jag blir jätteglad för dina kommentarer. Hoppas nu det här blir ett jättebra år för dig.
Ha en mysig helg vännen
Varm kram
AnnaMaria

Stina sa...

Vi gillar du dig förstår du.;-) Puss Stina

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Kikar in & önskar dig en riktigt mysig helg vännen..
Tråkigt & behöva äta piller hela tiden..
Ta vara på dagen den kommer aldrig med igen..
Tack för dina goa komentarer inne hos mig
Många kramar till dig
Sus

Martina Andersson sa...

Hej Fina Rita =)
Ja jag är rätt glad över att du är den du är också och kommer till min blogg och lämnar lite mysiga inlägg=)
Hoppas att du mår bra och njuter av helgen nu Kramar i mängder till dig Kram Tina

Roses & Angels sa...

Hej! tack kära vän för alla fina kommentarer. Du är bara för snäll. Här har solen visat sig idag, +2 grader och lite takdropp. Kan våren vara på väg?? Man blir så glad över dina fina kommentarer Rita. OJ vilka ord om reportaget. Nu blir jag rörd. Tack för allt, för att du finns. Mamma ja, hon är inne igen och som du säkert vet mår jag inte så bra just nu. Tack för styrke kramarna. Ha en riktigt fin kväll. KRAM

Livet på Berget sa...

Kram till baka. Klart vi bryr oss om denna härliga positiva tjej!
Ha de gott på veckans bästa dag!
Kram
/Sara

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej Rita!
Hoppas allt är bra hos dig denna fredagskväll, och att du får en riktigt mysig helg med dina kära. Kram!

Fröken Agnes sa...

Hej!

Hoppas du fick en fin kväll och en god middag! Tack söta du för dina ljuvliga kommentarer hos mig. Jag blir såå glad!

Kram Jenny

Unknown sa...

Hej Du Fina!
Vet du, suck jag har väl varit hur otydlig som helst, japp kanske ställt till det lite. Jag har nämligen råkat uttryckt mig så att Jessica börjat med din klänning i vitt och dimlilla och jösses kvinna så vackert det blir men det var ju inte tanken. Tanken var ju som jag lovat att skicka dig bilder på tygerna. Jag skickar i stället så fort jag hinner bilder på klänningen så får du avgöra om du vill ha den annars så börjar vi givetvis om, förlåt. Pust och suck så klumpig jag är i bland. KRAM

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna