måndag 31 januari 2011

♥ ♥ ♥ TAR EN DAG I TAGET ♥ ♥ ♥






Gomorron alla raringar♥.Sitter här myser och njuter av gott kaffe har tänt massa ljus.Just nu är jag väldig väldigtledsen för Min älskade mammas dagar är räknade.Ilördags var Älsklingen och jag och hälsade på henne.Hon blev så glad att få träffa oss.En sjuksköterska och läkare var där så vi ordnade med att hon fick sin önskan uppfylld att få vara hemma .Hon får morfin för att inte ha ont och någon annan spruta för att inte må illa.Sedan har hon vak dygnet runt.Men jag känner mej lugn att hon inte är själv.Men jobbigt är det ju mycket mycket tårar och tårar.........Ha en fin dag alla Rara &Söta.Var rädda om er Varm kram Rita ♥

15 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är ledsamt att höra att din mamma är så dålig. En tröst är att hon får vara hemma så som hon önskar. Det blir jobbiga dagar för er nu framöver...

Sänder massor av styrkekramar till dig och din familj.
Regina

Caja: sa...

Skickar världens största 'tröstkram* till dig idag Rita....kom och gråt mot min axel....

Mina tankar finns hos dig idag/caja

Lycka är ~ Onnea on sa...

oj Rita ändå..blir så ledsen när jag läser det du skriver. Måste vara tung tid för er.
~marita~

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Sänder dig många många styrkekramar!
Tänker på dig!

Roses & Angels sa...

Kära vän! Mina tankar finns hos dig. Behöver du prata så finns jag här. Styrke kram Christa

Skogslyckan sa...

Stackars goa Rita, jag lider med dig! Imorgon är det 3 år sedan min pappa dog, på min födelsedag....
Kram Pia

Penseldraget sa...

Tänker på dig och du vet vart jag finns, ses på onsdag
massa styrkekramar

anette sa...

Tänker på dig !
Sänder min varmaste kramar
och hoppas att din mors sista dagar här i jordlivet blir lugna.
och att du känner att det även är så.. Lider med dig, det är så himla tragiskt.
Ha en fin måndag och att solen lyser hos dig idag.
Här skinersolen för fullt men det är väldigt blåsigt.
kram min vän

Photo by Maria sa...

Sänder styrkande och tröstande kramar över cyber space..

Kam kram Mia

Med en doft av lavendel sa...

Kära du vad tråkigt att höra om din mamma,jag tänker på dej o skickar lite styrkekramar till dej o de dina.
ta hand om varandra trots er svåra tid som nu är.
kram annika

Stina sa...

Fy, så tråkigt.
Snäll dotter har hon, din mamma.
Var rädd om dig gumman. Kram Stina

Källeboda lantliv sa...

skickar dig några stärkande kramar ...en tröst ...man klarar det mesta ..men jag känner med dig ...kram jeanette.kallebodalantliv

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Stackars dig..jag är jätteledsen för din skull.
Många varma kramar till dig och din familj:)
Kram Susanne

Madde sa...

Nej vad jobbigt...många styrkekramar..skönt att hon får va hemma i lugn och ro...ta hand om dig.
Kram

Kristoffa sa...

Jeg titter innom for å gi deg en god klem - tenker at du trenger det nå.

Hilsen Rita fra Norge