fredag 28 januari 2011

♥ ♥ ♥VECKANS BÄSTA DAG ♥ ♥ ♥







Gomorron alla Goa &Gulliga! .Tusen tack för alla kommentarer om min älskade klänning HAPPY.Ja den älskar jag bara så himla underbar ♥ Är ni intresserade så gå in på Unicom eller hos Petra med underbara Bloggen Romantiska hem och maila henne gärna om ni har frågor.Idag är det bästa dagen på veckan myysfredag bara så himla mysigt.Veckan har gått hur fort som helst.Tandis besök ja ingen billig historia men fixa tänder är ju bara någonting man gör.Igår var jag till läkaren i Eskilstuna .Ja det var bra med det var nöd och näppe hon ville släppa hem mej.Ja det är tråkigt men är tacksam för hon bryr sej.Blir inläggning vecka 8 .Jag då är det lite mer än 16 månader sedan allting började.Ja inga mera sprutor för min del.Ska dit nu 1 ggr i veckan till vecka 8.Men det är bara att tänka positivt att nu blir jag frisk och kämpa på.Idag ska jag fixa lite här hemma och ta en snabb bugg med snabeldraken och torka lite golv.Ta en sväng till stan och hämta mera medicin och lägga om mina blåsor på hud,Sedan blir det hem och fixa till någon god mat mysa med Älsklingen & Änglarna och Kolla på Let´s Dance och bara mysa.Önskar er alla en mysig dag.Mys och njut Varm Kram Rita ♥.

20 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Gomorron!
tack för hälsningar i min blogg..det är trevligt när du kikar in.
Har svårt att sova med all slem i halsen så steg upp tidigt. ska koka morronkaffe.bara sitta och surffa ett tag före lilltösen är uppe.
Du ska ha en skön dag!
~Marita~

Caja: sa...

Godmorgon Rita!

Sköna fredag..visst är den ljuvlig. Hoppas den skänker dig välmående och sköna stunder.

Jag har inte alls förstått vad som fattas dig..men jag håller tummar och tår för dig och att du ska få slippa sjukhuset på länge.

varm kram/caja

Mys och hemtrevnad sa...

var det svininfluensa sprutan som gjorde dig så sjuk? Hoppas du blir bra snart! kramis semlan

Mia Maräng sa...

Hejsan!
Ja man blir så glad att kolla in och läsa dina inlägg. Fick mig ett gott skratt av "snabeldraken" Det ska jag börja kalla min ochså.
Ha det så gott nu.
Kram mia

bakom berget sa...

Önskar dig en fin och rolig helg!
Kram från Åsa.

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Det är tur att du är så positiv i ditt tänkande....
Styrkekramar till dig goa bloggvän!!

Kraaaaam Therese

hagagården sa...

Hej
Kikar in till dig och önskar en riktigt fin helg med dina nära och kära.
Många kramar från mig till dig.
Ninni

Sabina sa...

Ha en riktigt underbar mysfredag bästa Rita, det är du värd.
Tycker så synd om dig när du mår så dåligt med blåsor och skit.

Mys på kramkram

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Tack för titten och kommentarerna hos mig.
Den kakan som jag visade är en vanlig bababkaka som jag har bakat i en pajform och haft leilas grumbel uppe på!
75 g smör.1.5 dl socker, 1 tsk vaniljsocker och c.2 dk havregryn..

Ha en bra helg och fredag!

På soffan med Letcs dance!

Kram

Uttan sa...

Var det sprutan mot flunsan??? Jag har inte mått bra sedan Jag fick den tror i alla fall att det är den...eller är det kanske "gammeln"

Önskar Dej en Underbar Fredag!
Kram och Sköt om Dej!

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Lider med dig!
Fortsätt med dina positiva tankar, dem kommer man långt med!

Ha en underbar fredag med dina kära!
Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Usch ja, hoppas du blir bättre snart.
Och en riktigt mysig helg.
Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det härligt med lite fredagsmys! Och vilken fin klänning du hade köpt!
Kram
Marie

Caja: sa...

Då är fredagspartyt igång inne hos mig, vi ses väl?! Kram/caja

Roses & Angels sa...

Tack rara du för alla kommentarer och för pratstunden via telefon här om dagen. Pia har haft ganska mycket nu med möbel målning osv. =). Visst vart örhängena ett bra halssmycke hihi. TACK jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om frisyren, är väl så ovan. Den 2/2 jobbar jag, vi kan höras mera om det. Lunch kanske en snabbis haha. Maila mig om kort vännen! Klart du får kolla. Önskar dig en fin helg. Här ska jag njuta av lite irish coffee ikväll. Mums. KRAM

Änglarnas hus sa...

Ja nu är det fredag igen..och det är verkligen en underbar känsla..hela helgen ligger framför oss!

Jag hoppas att ni får det riktigt mysigt..hela bunten där i fredagssoffan..här blire precis samma sak!!

Ha det gott!! Kraaaam Sanne!

Moster och jag sa...

Javisst är det veckans bästa dag!!
Själv har jag just kommit från vattengymnastik och är passligt slö.
Jätte fin klänning du köpt. Jag blir riktigt avis...
Hoppas du snart får bli frisk igen.

Ha en riktigt skön fredagskväll!!! kram Maj-Gun

becca sa...

Hejsan!
Ja visst är fredagar veckans bästa dag, speciellt när man är ledig =).
Du kommer att bli så snygg i din nya tunika, den är ju så underbar.
Ha en bra helg, kram Rebecca.

HOUSE of ADELA sa...

Håller med dig...fredag är ljuvligt!=) Underbar klänning du har köpt dig! Så fin, passar dig så fint!

Ha en trevlig helg vännen!
Kram
Adela

annika sa...

Kanongullig klänning!
Hoppas att ni har en helmysig kväll.

Kram
annika