lördag 29 januari 2011

♥ ♥ ♥ LÖRDAGS MORRON ♥ ♥ ♥






Gomorron alla sötnosar!Idag var jag uppe med tuppen.Sitter och njuter och myser med gott kaffe och massa tända ljus.Tycker att det är bara så skönt att få njuta av tystnaden.Älsklingen &Änglarna sover och bara jag och Simba är vakna.Idag ska jag och Älsklingen åka till lilla mammsen igen!!!!.För hon har inte så lång tid kvar,ja då vill man ju vara vid hennes sida så mycket som det bara går.Men det är väldigt hårt mycket blandade känslor just nu mycket mycket tårar, men det är bara att försöka göra det bästa av det......Dom mindre änglarna ska till svärisarna och vara där och mysa och ha det bra.Den stora sonen ville följa med till Mormor.Ska även idag stanna och köpa rosa blommor till mamma för hon älskar det.Just nu är det väldigt jobbigt men jag gör så gott jag kan,mer kan jag inte göra........Önskar er alla Underbara en fin och härlig lördag.Var rädda om er mys njut och bara ha det gott ♥Varm Kram Rita ♥

17 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Mysigt med en stund för sig själv innan alla vaknar..
Förstår att det är jobbigt men tror att det känns bra sedan, att du fanns där..

Ha nu en fin dag..

Kram Mia

Lycka är ~ Onnea on sa...

Gomorron..
Så bra att din mamma har dig. det är hon säkert lycklig över.
~marita~

Skogslyckan sa...

Vad härligt med en egen mysstund på morgonen. Jag är också ensam uppe och skall äntligen hinna med att titta runt på alla mysiga bloggar. Önskar dig en skön dag, trots en dålig svärmor, livet är ju upp och ner för oss alla!
Massa kramar Pia

Hanna sa...

Stor kram till dig.
Hanna

Sabina sa...

Men ååå så sorgligt Rita. Rosa blommor är så fint, bra att du köper med dig det.
Varmaste kramarna till dig å din mamma.

Kaffe och Mazarin sa...

Kram på dig och ha en skön lördag med mannen och änglarna!!!:)

Bittan sa...

Hej vännen !
Vad tråkigt .... men önskar dig en fin dag tillsammans med din mamma.
Passa på att vara med henne så mycket du kan.

Stor kram Bittan

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Oooo...
Känner med dig..
Hoppas du får en mysig dag med mamma.Rosa blommor underbart..
Kramar om..
Sus

Hem ljuva hem sa...

Änglar visst finns de omkring oss, den dagen din mamma lämnar jordelivet så finns hon hos dig ändå även om du inte kan se henne men du kommer att känna det. Gläds så länge du kan min mamma dog när jag var 18 år och jag kan fortfarande känna stor sorg ibland..hon var alldeles för ung för att gå bort. Livet är inte alltid rättvist,,
Hoppas du fick en skön lördag och att mamma blev glad över ditt besök.
Kram Anneli

Unknown sa...

Jag har varit lite frånvarande i den här bloggvärlden under veckan men har kollat runt lite av det jag har missat och såg din fina klänning, så unik o vacker! Det låter som en jobbig tid, att du själv inte är så pigg och att din mamma är så dålig. Men, som du säger, man kan inte göra annat än sitt bästa... O jag tror att det kommer att kännas bra för din egen del att du träffar henne så mycket du kan. Och de rosa blommorna ligger det ju också så mycket tanke i! Sköt om dig! Ger dig en Styrkekram! Lenita

Älskade pion sa...

Vad ska man säga i en sån här stund.......vill bara ge dig en jättestor och varm kram goa vännen.kram Ulrika

Farfars stuga sa...

Jag kliver gärna upp en liten stund tidigare bara för att få en kort stund för mig själv på morgonen. Men denna helg är det full fart från start då två av tjejrna tävlar i hemmabacken.

Kram Cia

Mamma C sa...

Så himla sorgligt, men hoppas att det blir en så bra dag som möjligt ändå.
Kram Mamma C

Lilla Lycksta sa...

Sänder en stor kram till dig.

Kram Camilla

Vita Falkens Lantliv sa...

En mycket jobbig tid men så härligt för din mamma att hon har dig som bryr dig så mycket om henne!
Det känns bra för både dig och henne att ni har varann!

Kramar Susanne

himlaverket sa...

Tänker på dej....
Har tänt ett böneljus för dej idag.
kram ullamaria

Unknown sa...

Hej Rita
Vist finns änglar, de kommer att hjälpa dej nu, och under din svåra tid.

Glad att du ändå orkar skriva, att du vill vara med på min utlottning, önskar dej lycka till.

Stora Varma Kramar
/Maggan