onsdag 12 januari 2011

♥ ♥ ♥ NY DAG NYA MÖJLIGHETER ♥ ♥ ♥







Gomorron alla raringar!!!!Vaknade tidigt idag,har redan tagit en härlig dusch .Sitter i lugn och ro och myser med gott kaffe och tända ljus.Jag bara älskar dessa stunder att mysa och njuta.Men tittar man ut så är det ingen rolig syn på alla isiga vägar......Här fullkomligt vräker snön ner inte alls kul!!Så ni som ska ut i trafiken .Ta det lugnt och var rädda om .er.Igår när postis kom fick jag paket.Bara så skoj en socker söt kub från goa Bittan med underbara bloggen Carpe Diem- Bittans blogg.Tack snälla du vad nöjd och glad jag blev!!!!Bara så sööt ♥ Själv ska jag på återbesök till läkaren i Eskilstuna ingen höjdare i detta oväder.Men det är bara för taxichauffören att ta det lugnt!!Ja det känns lite jobbigt idag för vi ska prata inläggning igen.Blir visst aldrig bra....Alla gör vi våra misstag någon gång och det kan vara på både gott och ont!!!Mitt största misstag var att ta svininfluensa sprutan.Har nog aldrig i hela mitt liv ångrat någonting så mycket!!!!Nu är det 15 mån sedan och fortfarande så är jag inte på g riktigt som jag skulle vilja.....Men det är bara att kämpa på.Hoppas ni inte tycker att jag är för tjatig alla raringar.Ikväll blir det att se på Halv 8 hos mej,Sveriges Mästerkock och fuskbyggarna fika och mysa lite......Ha nu en fin onsdag alla sötnosar.Varm kram Rita ♥

23 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Hoppas, hoppas det ordnar sig snart så att du får känna dig piggare!! Här är också super halt ute, så nu har man broddar varje dag:)

Ja visst har Kasper fint kök, men det är min vän M som bor där inte jag...tyvärr:) Önskar dig en fin dag. KRAM Helena

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas dom kan ordna till dig efter den eländiga sprutan!
Agneta kram

Källeboda lantliv sa...

ja ny dag nya möjligheter ...det är detta som är livet sägs det ...ibland upp ibland ner ...förhoppningsvis mest uppåt ...ja att sitta och mysa med kaffet på morgonen är så skönt ...att bara vara älskar jag ....hoppas du blir piggare nu ..håller tummarna ...jag är coskå hemma och vilar idag ..var inne på operation i går ...så är lite trött idag ...kram på dig ..jeanette.kallebodalantliv

Photo by Maria sa...

Jobbigt att inte få känna sig helt frisk nån gång... Hoppas de kan lösa det snart..

Ha en fin dag och gå lugnt på de isiga vägarna..

Kram Mia

Caja: sa...

Berätta för den där taxi-chaffisen att han måste köra försiktigt med den värdefulla lasten!!

Ha en fin onsdag/caja

Fröken Agnes sa...

Hej!

Hoppas att du snart kan få må lite bättre! Tack för dina alltid lika rara kommentarer hos mig! Ljuslyktan hos mig idag är köpt hos "Julias vita drömmar". Jag tror keramikern heter Maria Holmberg, om jag inte missminner mig helt...

Ha det fint!

Kram Jenny

Lysande ögonblick! sa...

Hej kära du. Hoppas det sakta men säkert blir bra tillslut. Och du, vi kommer titta på samma saker ikväll helt klart. :-)

Gugis Pärlor sa...

Du menar inte att det kommer mera snö? Det är väl att vänta hos oss till helgen då kan jag tro? Nu borde det ju räcka till av den varan!!

Kram Gugi

Mamma C sa...

Hoppas det blir någon rätsida med dig snart. Att dom hittar någon bra lösning på allt elände du fått stå ut med. Här blir det samma program ikväll oxå.
Kram mamma C

Vikeskärs hem och vardag sa...

Dem är supergoda :)
Hoppas du har haft en underbar dag! Hoppas du får en fin morgondag.
Kramar

Änglarnas hus sa...

Tänk vad det " lilla sticket" har ställt till med elände!!.. Jag känner till en till person som blev riktigt dålig efter denna spruta..själv har jag klarat mig..än så länge..man vet ju aldrig vad den kan ställa till med i framtiden..!

Härligt att du håller humöret uppe..och inte tröttnar riktiga vänner på någon som behöver prata om det som är jobbigt!!

Kämpa på vännen!!

Kramis Sanne!!

hagagården sa...

Hej
ja här snöade det hela dagen i går med,inte roligt,det liksom räcker nu tycker jag.
Kram o ha en fin dag.
ninni

Unknown sa...

Måste vara jobbigt när det går så där upp o ner hela tiden, visst, så gör ju även livet i sig... men pga. av en spruta! Fy! Jag HOPPAS verkligen att det ordnar sig för dig! Sköt om dig! Kram Lenita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas det gick bra hos doktorn och att du slipper ligga inne. Rena rävgiftet säger flera om vaccinet, men vi kan ju inte göra det ogjort. Jag har tagit den sprutan också. Halv åtta hos mig kollar jag varje kväll, bra och få lite middgstips.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Älskade pion sa...

Jäkla spruta som kan ställa till så där.....:(Krya på dig goa vännen.Kram Ulrika

Bittan sa...

Hoppas det gick bra hos doktorn och att du slipper inläggning. Det är ju ändå skönast att få vara hemma.

Vad kul att du blev nöjd med din beställning:-)

Stor kram Bittan

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej!
Tack för ditt spår hos mig!
Jättekul!!
Hoppas det gick bra för dig hos läkaren!
Ha en fortsatt skön kväll!
På återseende!! :)
Kram!

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tack detsamma till dig! Hoppas du får en fin fredag :)
Kramar

Eva Agnes sa...

Hej!
Så roligt att du hittade till mig.
Men inte så roligt att dfu fortfarande lider av sprutan mot svininfluensan.
Förskräckligt! Har aldrig hört något liknande.
Hoppas, hoppas att snart blir bättre.
Kram Eva Agnes

Roses & Angels sa...

SÅ ROLIGT att du gillade den! Vad glad jag blir. ♥ JA tråkigt att vi inte kunde ses men jag kunde inte heller vänta längre, du vet jobbet kallade och i detta väder förstår jag att det blir förseningar. KLART det går fler tåg. Hoppas du också mår bra, jag mår bra nu. Mamma är hemma igen. =). tack söta för alla dina fina ord vännen. Det betyder så mycket. Tack för kramen sänder dig en tillbaka. Vi hörs ♥ KRAM

Monika sa...

hej söta lilla DU!

Tack för alla dina gulliga kommentarer hos mej. Du är så snäll och sprider sån värme och omtanke.

Självklart tröttnar vi inte! Fortsätt att vara precis den du är. Och skriv om allt som du själv vill skriva om.

Hoppas allt ordnar sig och att du snart får känna dej piggelinare igen.

Kram och må så gott!

Monika

Anki sa...

Vännen att du aldrig kan bli frisk, snart får om allt komma på en lösning!
Hoppas taxiresan gick bra...här snöade det igår ganska rejält!
Å vad roligt att du tyckte om kudden, jag har gjort den själv...har fått lite kuddnoja tror jag, hihi...måste ju varva stickandet med nåt!

Sköt om dig nu & goaste kramen!

Signe 1 sa...

hoppas du snart får vara frisk vännen! ha en kanonfredag och fånga dagen riktigt!!

stora kramen s